Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Банк Англії анонсував оновлення платіжної інфраструктури

    16 Липня 2025

    1991 Ventures інвестував у стартап для розвитку малого бізнесу

    16 Липня 2025

    Citigroup планує увійти на ринок стейблкоїнів

    16 Липня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»BBVA впроваджує інструменти штучного інтелекту Gemini для 100 000 працівників

    BBVA впроваджує інструменти штучного інтелекту Gemini для 100 000 працівників

    4 Липня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Іспанський банк BBVA надасть понад 100 000 своїх працівників доступ до генеративного штучного інтелекту через інструменти Google Cloud. Йдеться про повномасштабне впровадження Google Workspace з інтеграцією ШІ Gemini.

    Про це пише Finextra. Співробітники банку зможуть використовувати AI у Gmail, Google Docs, Sheets, а також у спеціальних застосунках Gemini та NotebookLM — для створення документів, аналізу інформації, генерації звітів, аудіооглядів та нотаток із дзвінків.

    BBVA вже має позитивний досвід застосування ШІ. Після попереднього впровадження 11 000 ліцензій ChatGPT від OpenAI працівники повідомили, що автоматизація рутинних задач заощаджує їм у середньому до трьох годин щотижня.

    Щоб підготувати персонал до ефективної й етичної роботи з новими інструментами, банк запускає обов’язкову програму навчання AI Express. Тільки після її проходження працівники отримають доступ до сервісів Gemini.

    Нагадаємо – у лютому BBVA представила оновлену версію свого віртуального помічника Blue, який тепер використовує технології ШІ для управління рахунками та банківськими картками клієнтів. Новий асистент здатний обробляти до 150 різних типів запитів та операцій, що дозволяє йому відповідати більш ніж на 3000 різних питань клієнтів.

    Технології Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяДПС удвічі скоротила кількість заблокованих податкових накладних та ризикових підприємств
    Наступна стаття В Україні поновлюється обов’язкова статистична звітність для бізнесу та установ

    Схожі статті

    Банк Англії анонсував оновлення платіжної інфраструктури

    16 Липня 2025

    Citigroup планує увійти на ринок стейблкоїнів

    16 Липня 2025

    НБУ застосував заходи впливу до двох фінансових установ

    16 Липня 2025

    Українські банки уклали рекордну кількість угод на €1,5 млрд під час Ukraine Recovery Conference

    16 Липня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Банк Англії анонсував оновлення платіжної інфраструктури

    16 Липня 2025

    1991 Ventures інвестував у стартап для розвитку малого бізнесу

    16 Липня 2025

    Citigroup планує увійти на ринок стейблкоїнів

    16 Липня 2025

    НБУ застосував заходи впливу до двох фінансових установ

    16 Липня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту